вівторок, 30 жовтня 2018 р.

Форматування комірок в MS Excel

Самопідготовка та самотренаж

з теми "Електронні таблиці МS Excel"


Типові помилки в комірках електронних таблиць в MS Excel

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #####  в MS Excel?
Відповідь:
Використовується формула, результат виконання якої не вміщується у комірку.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:   #знач!  в MS Excel?
Відповідь:
Замість числового чи логічного значення введений текст.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #ссылка!  в MS Excel?
Відповідь:
Комірки, на які посилаються формули, були знищені. 

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #дел/0!  в MS Excel?

Відповідь:
В якості дільника використовується посилання на комірку, що містить нульове чи порожнє значення.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #имя?  в MS Excel?

Відповідь:
Ім’я, що використовується в формулі, було видалене чи не було визначене.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #число!  в MS Excel?

Відповідь:
В функції з числовим аргументом використовується неприпустимий аргумент.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #н/д  в MS Excel?
Відповідь:
Не задані один чи декілька аргументів стандартної чи користувацької функції аркуша.

Що означає при написанні формул в комірці помилка:  #пусто! в MS Excel?
Відповідь:
Використаний оператор, який задає перетин діапазонів, що не мають загальних комірок.

Більшість операцій у табличному процесорі виконуються одним із наведених нижче способів. Який з цих способів  помилковий?
Відповідь:
За допомогою рядка меню.
За допомогою клавіатурних комбінацій (гарячих клавіш).
За допомогою кнопок панелі інструментів.
За допомогою контекстного (динамічного) меню
За допомогою голосу.





Практична робота
Форматування комірок в табличному процесорі  MS Excel
Виконати форматування комірок в MS Excel

1.На Аркуш1 у жовту комірку С5 з висотою 20 пт та шириною 12 пт записати зелене слово «Вінниця» розміром 14, а потім вставити примітку в С5. У цю примітку записати слова «Герб Вінниці». Для залиття тла цієї примітки використати зображення, на якому є герб Вінниці. До тла примітки застосувати прозорість 60%. Межі примітки зробити 6 пт синього кольору.  Перейменувати Аркуш1 на «Вінниця» і ярличок цього акруша  зафарбувати в червоний колір.

2.  Користуючись маркером автозаповнення, на Аркуш2  у діапозон білих комірок B1:B100 з висотою  24 пт  та шириною 14 пт запишіть послідовність синього кольору із чисел:  -10,25; -10; -9,75; … і  розміром 18 пт .  Виділіть цей діапазон B1: B100 і змініть в ньому числовий формат на дробовий формат(чисельник/знаменник).  Виділіть цей діапазон B1: B100 і використайте умовне форматування: 1)  відмітити зеленим кольором комірки з числами, що задовольняють умові  -8<b<-5;  2) відмітити червоним  кольором комірки з числами, що задовольняють умові  b<-9; 3) відмітити жовтим кольором комірки з числами, що задовольняють умові  b>-4;  Перейменувати Аркуш2  на «Прогресія» і ярличок цього акруша  зафарбувати в зелений колір. На цьому аркуші побудуйте точкову діаграму за даними числами і задайте для цих даних формулу, тобто вказати лінійну функцію тренду. 

3. На Аркуш3 у синю комірку А5 з висотою 26 пт та шириною 20 пт запишіть число-пі:  3,1415926. У зелену комірку В6 з висотою 27 пт та шириною 25 пт  запишіть число-експоненту:  2,718281828. Використовуючи адреси комірок А5 та В6, у синю комірку С7 з висотою 21 пт та шириною 20 пт запишіть формулуяка обчислює значення виразу:
С7 =max{2,7182818287 +|3,1415926/9 -3,14159260,5|;    2,7182818288 +|3,1415926/6 -3,14159260,8|; 200,928475}.
Обмежтесь двома цифрами після десяткової коми.  Перейменувати Аркуш3  на «Максимум» і ярличок цього акруша  зафарбувати в жовтий  колір.  

4.Користуючись  формулою випадкових чисел, на Аркуш4  у діапозон білих комірок B1:E6 з висотою  23 пт  та шириною 18 пт запишіть послідовність синього кольору із випадкових  чисел від 10 до 10 000.  Під кожним стовпчиком та за кожним рядком знайти для усіх  відповідних  діапазонів: відповідні середні  значення рядка(стовпчика), максимум, мінімум, медіану, моду, діапазон вибірки рядка(стовпчика).  Перейменувати Аркуш4 на «Статистика» і ярличок цього акруша  зафарбувати в синій  колір.  Скористатися для усієї таблиці  B1:E6  умовним форматування комірок і помітити їх інструментом «Гістограма», потім  «Кольорові шкали», потім «Набір значків».

5.  Встановіть відповідність між діапазоном клітинок та кількість клітинок і пофарбуйте їх на Аркуші 5.
 1
A1:E4

А
5

1

2
A2:B5

Б
20

2

3
F1:F4

В
4

3

4
А2:А6

Г
8

4


6. Перейменувати АРКУШ6 на «Діаграми». Побудуйте такі типи діаграм за випадковими даними у стильно оформлених розумних таблицях на цьому аркуші:  А) Гістограма;    Б) Бульбашкова;  В) Пелюсткова;   Г) Кругова; Д)Лінійчаста. Який тип діаграми доцільно вибрати для побудови діаграми зміни курсу валюти за роками? Який тип діаграми доцільно вибрати для побудови діаграми вмісту вітамінів у продукті?
Відформатуйте назву  бульбашкової діаграми, тло пелюсткової діаграми, легенду кругової діаграми, підпис імен рядів гістограми.

7. На Аркуші 8  створіть стильно оформлений  графік чергування учнів  на основі випадаючих списків із 7 учнів на весь тиждень у трьох кімнатах, якщо в одній кімнаті повинно щодня чергувати по 2 учні. У комірки,  що означають дні тижня, треба вибирати із випадаючого списку, у комірки,  що означають учнів, вибирати із випадаючого списку, у комірки,  що означають номер кімнати, треба вибирати із випадаючого списку.  Однакових пар чергових не повинно зустрічатися у під час чергування протягом усього тижня. Перейменувати аркуш8 на «Чергування».
Для аналізу справедливості розподілу усіх учнів на чергування треба на Аркуші9 створити три таблиці: 1) Таблиця 1 перевіряє черегування різних пар  в різних кімнатах, якщо у таблиці хоча б одна пара зустрічається  більше одного разу, то під таблицею  зробити висновок1: «несправедливий», у протилежному випадку висновок1  записати «справедливий». 2) Таблиця 2 перевіряє кількість днів чергувань кожного учня, якщо усі учні чергували однакову кількість днів, то зробити під таблицею висновок2: «справедливий», у протилежному випадку у висновок2  записати «несправедливий»;  3) Таблиця 3 перевіряє черегування кожного учня в різних кімнатах, якщо усі учні чергували в усіх кімнатах, то під таблицею  зробити висновок3: «справедливий», у протилежному випадку висновок3  записати «несправедливий».  Перейменувати аркуш9  на «Перевірка».

Зразок для тестування. Для цієї таблиці усі три висновки: "Справедливий".

Графік чергування учнів
     Кімната 1     Кімната 2     Кімната 3
понеділокучень1учень2учень6учень5учень3учень7
вівторокучень3учень5учень1учень4учень6учень7
середаучень4учень7учень2учень6учень1учень3
четверучень1учень5учень2учень7учень4учень6
п'ятницяучень1учень6учень3учень4учень5учень2
суботаучень1учень7учень3учень2учень5учень4
неділяучень6учень3учень7учень5учень2учень4




Немає коментарів:

Дописати коментар