Редактор таблиць в
МS Word
Перед тим як почати виконувати завдання створіть власну папку на диску D під назвою Таблиці_Прізвище_Ім’я_По-батькові (замість Прізвище_Ім’я_По-батькові написати власні прізвище, ім’я та по-батькові). У цій
папці створіть текстовий документ під назвою Редактор таблиць в
МS Word.docх
У створеному документі МS Word записати точні, повні, правильні відповіді на запропоновані запитання. Потім надіслати створений документ з
відповідями за електронною адресою: vinnser@gmail.com
Запитання
- Чи можна таблицю в MS Word створити такими способами:
·
І
спосіб (використовуючи вкладку ВСТАВЛЕННЯ кнопку Вставити таблицу);
·
ІІ
спосіб (використовуючи вкладку
конструктор Таблиці);
·
ІІІ
спосіб («малювання»
таблиці)?
- Якими способами можна змінити розміри
рядків і стовпців таблиці? Вкажіть вкладки та інструменти або комбінацію клавіш, які необхідно
використати для цього.
- Якими способами можна виділити всю
таблицю? Вкажіть вкладки та інструменти або комбінацію клавіш, які
необхідно використати для цього.
- Якими способами можна змінити розмір
усієї таблиці? Вкажіть вкладки та інструменти
або комбінацію клавіш, які необхідно використати для цього?
- Якими способами можна перемістити
таблицю у ліву чи праву сторону сторінки? Вкажіть вкладки та інструменти або комбінацію клавіш, які необхідно використати для цього?
- Якими способами можна вставити в комірку
таблиці посилання на сайт? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Якими способами можна вставити в комірку
таблиці посилання на іншу сторінку документа? Вкажіть вкладки та інструменти або комбінацію клавіш, які необхідно використати для цього?
- Якими способами можна вставити в комірку
таблиці графічний об′єкт? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Якими способами можна вставити в комірку
таблиці математичну формулу? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Якими способами можна вставити в комірку
таблиці вертикальний текст? Вкажіть
вкладки та інструменти, які
необхідно використати для цього?
- Якими способами можна впорядкувати в стовпцях
таблиці текстову інформацію за алфавітним порядком? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Як способами можна видалити із
таблиці несусідні рядки чи стовпці таблиці?
Вкажіть вкладки та інструменти або комбінацію клавіш,, які
необхідно використати для цього?
- Якими способами можна розділити одну комірку
таблиці на два рядки і два стовпці? Вкажіть
вкладки та інструменти, які
необхідно використати для цього?
- Якими способами можна вставити в клітинку таблиці геометричну фігуру правильний 6-кутник? Вкажіть
вкладки та інструменти, які
необхідно використати для цього?
- Якими властивості комірки таблиці можна
змінити в МS Word? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Якими властивості таблиці можна змінити
в МS Word? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Якими способами можна утворити в таблиці кросворд? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Якими способами можна утворити з таблиці діаграму? Вкажіть вкладки та інструменти, які необхідно використати
для цього?
- Як здійснити автоматично форматування
таблиці? Вкажіть
вкладки та інструменти.
- Які інструменти треба використати для
роботи з заливкою та межами таблиці?
- Які інструменти треба використати для
роботи з заголовком та назвами стовпців таблиці?
- Які вирівнювати текстову інформацію в комірках таблиці? Вкажіть вкладки та інструменти. Як виконати заливку комірок таблиці
певним кольором чи візерунком?
Практична робота. Табличний
редактор MS Word.
Завдання. Виконати таблицю згідно зразка
Зразок таблиці
Протокол засідання
журі ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з польської мови та
літератури
за підсумками
перевірки робіт учнів 7 класів ЗНЗ та учнів
суботніх (недільних) шкіл, які діють
при польських громадських організаціях 14.02.2015
Проаналізувавши результати виконання завдань олімпіади,
члени журі оцінили роботи учнів такою кількістю балів:
№ п/п
|
П.І.Б.
учасника
олімпіади
|
Шифр
|
Назва
закладу
|
Максимальна
кількість балів - 100
|
Загальна кількість балів
учня
|
Загальна кількість балів учня після апеляції
|
Диплом
ступінь
|
|||||||||
І
|
ІІ
|
ІІІ
Завдання з граматики
|
ІV
|
V
|
||||||||||||
Тест
|
Розумін. тексту
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Творча задача
|
Літаратура
|
|||||||
10
|
8
|
10
|
10
|
12
|
16
|
7
|
5
|
12
|
10
|
|||||||
1.
|
Присяжнюк
Вікторія Володимирівна
|
М-4
|
НВК:ЗШ І – ІІІ ст. - гімназії № 1
|
8
|
8
|
10
|
8
|
10
|
12
|
3
|
4
|
8
|
2
|
73
|
74
|
-
|
2.
|
Петрунько
Леонід
Вікторович
|
М-1
|
НВК:ЗШ І – ІІІ ст. - гімназії
№ 1
|
8
|
8
|
9
|
8
|
11
|
14
|
3
|
3
|
12
|
4
|
72
|
78
|
ІІІ
|
3.
|
Пилипенко
Ульяна
Костянтинівна
|
М-3
|
Комунальний навчальний заклад
«Спеціалізована школа І – ІІІ
ступенів № 1 ім. Т.Г.Шевченка
Козятинської міської ради Вінницької області»
|
9
|
8
|
8
|
10
|
12
|
14
|
2
|
5
|
12
|
10
|
90
|
93
|
І
|
4.
|
Білошицька
Моніка
Валеріївна
|
М-2
|
НВК:ЗШ І – ІІІ ст. –
гімназії №23 Вінницької міської
ради
|
10
|
5
|
10
|
10
|
10
|
15
|
2
|
5
|
11
|
10
|
88
|
92
|
ІІ
|
Практична
робота «Таблиці в МS Word»
Завдання 1. Оформити таблицю за поданим нижче зразком в
текстовому процесорі МS Word.
Система
супроводження Баз Знань і Даних при виконанні проектів
Система баз апріорних
знань проекту
|
||
Назва бази даних
|
Зміст бази даних
|
Типи керованості
та умови функціонування
|
База
випадкових
знань
|
Знання про режими існування системи об′єктів, явищ та процесів
|
Штатні, позаштатні, критичні, перехідні, надзвичайні, аварійні, катастрофічні
режими
|
База
емпіричних
знань
|
Знання на основі експериментів
та обчислень характеристик явищ та процесів
|
Умови живучості, тривалості, стійкості, дестабілізації,
руйнації, оптимальності,
дієздатності, ризику.
|
База
експериментальних
знань
|
Знання за результати взаємовпливів різних факторів та їх
систематизації
|
Умови зворотності процесів,
Типи еволюційності, обмеженості, потужності по витратам
ресурсів.
|
База
експертних
знань
|
Знання за результатами експертних
оцінок, прийнятих рішень, прогнозів, рівнів ризиків
|
Типи прогнозованості, розпізнавання, обґрунтування,
ранжування екстремальних якостей, невизначеності процесів.
|
Завдання 2. Зберегти у
власному портфоліо цей текстовий документ під назвою «П.І.Б. Схема супроводу
проекту».
Виконати архівацію цього документа. І поставити на файл пароль: «project»
Завдання 4. Відкрити майстер схем SmartArt і виконати карту-схему
типу «Таблична ієрархія» згідно змісту утвореної
в завданні 1 таблиці. Зберегти роботу у
портфоліо, як файл
Карта-схема Рroject.
Немає коментарів:
Дописати коментар