Призначення, запуск, будова вікна СУБД Access
СУБД Ms Access – система керування реляційними базами даних. Реляційна база даних це база даних в якій всі дані подаються у вигляді таблиці.
Кожний запис (рядок) у такій таблиці містить інформацію, що стосується конкретного об’єкта.
У стовпцях (полях) таблиці зосередженні різні характеристики об’єктів – атрибути, а рядки призначенні для опису значень усіх атрибутів окремого об’єкта.
Задачі, що вирішуються Ms Access.
Ø Водити, змінювати, добавляти або видаляти дані;
Ø Знаходити потрібні дані по заданих умовах;
Ø Створювати форма та звіти;
Ø Автоматизувати виконання стандартних задач;
Ø Вставляти діаграми і малюнки у форми та звіти;
Запуск Ms Access.
Запустити Access можна декількома способами:
1. Подвійний клік на піктограмі із зображенням ключа на панелі Ms Office або на Робочому столі.
2. Виконати команду Пуск / Програми / Ms Access .
3. Виконати команду Пуск/Создать документ Ms Office.
Після запуску програми на екрані з’явиться вікно Access, що має таку будову
Створення бази даних.
База даних Ms Access являє собою сукупність засобів для введення, збереження, перегляду, вибірки і керування інформацією.
Такими засобами є таблиці, форми, запити і звіти.
У Ms Access є два способи створення бази даних:1. Створення бази даних за допомогою Мастера.
2. Створення порожньої бази даних.
Перший спосіб дає змогу створити за допомогою Мастера базу даних визначеного типу з усіма необхідними таблицями, формами і звітами.
Ms Access містить великий набір підготовлених баз даних, але таким способом користуються досить рідко.
Другий спосіб – це створення порожньої бази даних із наступним додаванням у неї таблиць, форм, запитів і звітів.
Розглянемо другий спосіб створення бази даних.
Створення порожньої бази даних.
Для створення нової бази даних потрібно виконати такі дії
1. вібрато команду Файл / Створити базу дан ни х .
1. вібрато команду Файл / Створити базу дан ни х .
2. У вікні діалогу (рис. 2) вибрати Новая база данных…Після чого з’явиться вікно діалогу Файл новой базы данных де потрібно зберегти створювану базу даних.
В полі Имя файла ввести назву бази даних і натиснути кнопку Создать.
Немає коментарів:
Дописати коментар