Створити декілька ментальних карт,
використовуючи наступну програму навчального курсу
Навчальний курс 1
Модуль
|
Вміст
|
Модуль 1
|
Нові навчальні технології; Технології Web 2.0: які вони? Їх роль у навчальних середовищах
|
Модуль 2
|
Нова педагогіка. Як підготувати студентів до 21-ї майстерності та компетентності (когнітівізм, конструктивізм, сполучуваність, навички мислення вищого рівня, персоналізоване навчання, мета-пізнання)
|
Модуль 3
|
Цифрове навчання; Що таке змішане та онлайн-навчання ?; Формальне та неформальне навчання; Системи управління навчанням; Створення онлайн-вмісту та матеріалів
|
Модуль 4
|
Нові технології та інструменти (VoiceThread; Infographics: освітні блоги; Wikis)
|
Модуль 5
|
Нові технології та інструменти (Соціальна закладка, концептуальне картографування, цифрові розповіді)
|
Модуль 6
|
Відкриті та вільні вихідні технології та інструменти (відкриті освітні ресурси - OER; MOOCs; відкрите навчання).
|
Модуль 7
|
Серйозні ігри для освіти; Соціальні медіа для освіти; Мобільне навчання
|
Модуль 8
|
Майбутні технології (розширені реалії, штучний інтелект, Інтернет речей)
|
Навчальний курс 2
№
п/п |
Теми занять
|
Розподіл часу
| ||
Кількість годин | Лекції | Тренінги | ||
Блок «Базові принципи міжособистісної взаємодії»
|
8
|
2
|
6
| |
1
|
Вступ до курсу. Поняття комунікації, її структури, каналів. Поняття спілкування. Особливості міжособистісної взаємодії. Комунікативні навички та техніки (фази контакту: встановлення, підтримка, поглиблення, завершення). Побудова паритетної взаємодії. Професійна складова спілкування.
|
4
|
1
|
3
|
2
|
Ведення діалогу: активне слухання та коректне висловлення власної думку. Важливість пауз у спілкування. Міжособистісна дистанція в процесі спілкування. Канали сприйняття інформації. Емоційна складова міжособистісної взаємодії.
|
4
|
1
|
3
|
Блок «Успішний публічний виступ як запорука позитивної самопрезентації»
|
8
|
1
|
7
| |
3
|
Визначення аудиторного шоку та його причин. Попередження та подолання аудиторного шоку. Ключові аспекти успішного публічного виступу. Особистий стиль оратора. Техніка мови. Особливості подачі інформації. Основа невербальної комунікації. Принципи роботи з різним типом аудиторії.
|
4
|
1
|
3
|
4
|
Публічний виступ (на основі домашнього завдання): відеозапис та аналіз матеріалу. Підбиття підсумків тренінгового курсу.
|
4
|
4
| |
Всього
|
16
|
3
|
13
|
для дизайнерів
http://informaticsonline.blogspot.com/2013/10/blog-post.html
Немає коментарів:
Дописати коментар