неділя, 24 лютого 2019 р.

Тест на знання властивостей алгоритмів

ТЕСТ 44


Початковий курс
пошукачів ВЛАСТИВОСТЕЙ
алгоритмів. 

1.Які властивості має алгоритм?

 Коректність, зв'язність, інформативність.
 Дискретність, масовість, результативність, детермінованість.
 Цілісність, грамотність.
 Жодна з відповідей неправильна.

2. Вказати найточніше означення поняття "Лінійний алгоритм" в інформатиці.

 Лінійний алгоритм - це великий набір команд.
 Лінійний алгоритм - це алгоритм, який поділений на рядки команд.
 Лінійний алгоритм - це алгоритм, який має N команд, які записані послідовно один за одним від початку до кінця.
 Лінійний алгоритм - це робот, який може виконувати всі вказівки заданого алгоритму.

3. Вказати від чого походить слово "Алгоритм".

Від імені узбецького математика й астронома Аль-Хорезмі.
Від слова "глаголити" .
Від слова "творити ритми".
Від слова "алго".

4. Вказати найточніше означення поняття "Команда" в інформатиці.

 Команда - це вказіки учителя під час уроку.
 Команда - це американський бойовик режисера Джо Карнагана.
 Команда - це всеукраїнська спортивна газета.
 Команда - це повідомлення що спонукає до виконання певної дії.

5. Вказати найточніше означення команди "var" в Pascal.

 var - це перелік змінних в алгоритмі.
 var - це існування цифр.
 var - це початок алгоритму.
 var - це змінна в алгоритмі.

6. Вказати найточніше означення поняття "Система команд виконавця" в інформатиці.

Це розклад уроків в щоденнику.
Команди, які може виконати виконавець.
Команди, які виконавець може не виконувати.
Це програма для проекту.

7. Вказати найточніше означення поняття "базові структури алгоритму" в інформатиці.

Це розгалуження, цикл з лічильником, цикл з передумовою, цикл з післяумовою, загальний вибір
Це штучний інтелект робота, інтелект-алгоритм, нечітка логіка.
Це складові частини однієї команди.
Це архів класичних алгоритмів для робота.

8. Вказати середовища для виконання алгоритмів, що написані мови Pascal.

 Блокнот,Adobe Dreamweaver,Photoshop.
 Sony Vegas, Macromedia HomeSite.
 Lazarus, PascalABC, FreePascal, Algo.
 MS Word, MS Excel, MS Access.

9. Вказати найточніше означення поняття "цикл".

 Алгоритм, що повторює групу команд вказану кількість разів.
 Це циркуляція речовин в природі, зокрема в атмосфері.
 Блокувальник реклами на сайтах,зокрема антициклон.
 Різний набір букв в алгоритмі.

10. Вказати зайвий блок в основних блоках алгоритму.

 Блок введення-виведення (зображається паралелограмом).
 Блок процесу зміни значення(зображається прямокутником).
 Блок пуску-зупинка(зображається овалом).
 Блок тестування(зображається трикутником).

11. Вказати найточніше означення поняття "блок-схема алгоритму" в інформатиці.

 Блок-схема алгоритму - це графічне зображення алгоритму у вигляді спеціальних блоків з необхідними словесними поясненнями.
 Блок-схема алгоритму - це словесне зображення алгоритму у вигляді спеціальних блоків з необхідними словесними поясненнями.
 Блок-схема алгоритму - це написання кодів алгоритму у вигляді спеціальних блоків без словесного пояснення.
 Блок-схема алгоритму - це побудова у вигляді будівельних блоків з необхідними символами та поясненнями.

12. Вказати які є мови програмування в інформатиці.

 Англійська,Німкцька,Французька. 
 Українська,Російська.Білоруська 
 Кирилиця,Латиниця,Буквиця. 
 S#,CSS.Java,Python, Rubi,



ТЕСТ 43


Початковий курс
пошукачів ВЛАСТИВОСТЕЙ
алгоритмів. 

1. Який із видів циклу не може повторити команди?

 Цикл з лічильником та кроком +1.
 Цикл з обчисленням та кроком 0.
 цикл з передумовою та кроком +3.
 цикл з післяумовою та кроком -3.

2. Який із видів циклу сумуватиме послідовні натуральні числа від найбільшого числа до найменшого числа?

 Цикл з лічильником та кроком -2.
 Цикл з лічильником та кроком +1.
 Цикл з лічильником та кроком -1.
 Цикл з лічильником та кроком +2.

3. Який із видів циклу помноже послідовні лише парні числа від найбільшого парного числа до найменшого парного числа?

Цикл з лічильником та кроком -2.
Цикл з лічильником та кроком -1.
Цикл з лічильником та кроком +1.
Цикл з лічильником та кроком +2.

4. Який із фрагментів циклу в Pascal помноже послідовні натуральні числа від 1 до 10,і помноже у порядку від найменшого до найбільшого числа?


n:=1;
for k:=-1 to 10 do n:=n*k;

n:=1;
for k:=11 downto 1 do n:=n*k;

n:=1;
for k:=10 downto 0 do n:=n*k;

n:=1;
for k:=1 to 10 do n:=n*k;

5. Вказати найточніше означення команди "if" в Pascal.

 if - це команда початку розгалуження в алгоритмі.
 if - це команда закінчення вибору випадкових цифр.
 if - це команда виведення в алгоритмі.
 if - це зчитування в алгоритмі.

6. Який із фрагментів розгалуження в Pascal записано вірно?


if a<=>b then d:= a-2*b
else d:=2*b-a;
________

if a<>b then d:= a-b
else d:=b-a;
________

if a<>=b to d:= 2a+3b
else d:=3b-2a;
________

if a<>b then d:= a*b;
else d:=b/a;
________

7. Які із фрагментів вкладених циклів в Pascal записано вірно?


n:=7;
i:=7;
for k:=n downto 1 do
for j:=1 to i do a:=j*k;
________

n:=5;
i:=7;
for k:=n to 1 do
for j:=1 to i+1 do a:=j+k;
________

n:=2;
i:=7;
for k:=n-3 do 1 to
for j:=1 do i+1 to a:=j-k;
________

n:=4;
i:=7;
if k:=n-4 to 1 do
if j:=1 to i+2 do a:=n/k;
________

8. Вказати правильний циклічний алгоритм мови Pascal для обчислення виразу 1+2+...+19+20:


program zykll;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=0 do 19 do k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',n);
end.
________

program zykl2;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=19 downto 0 do k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',n);
end.
________

program zykl3;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=1 to 20 do k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',k);
end.
________

program zykl4;
var n, k: integer;
begin
k:=0;
for n:=1 do 20 to k:=k+n;
writeln('1+2+...+19+20=',k);
end.
________

9. Вказати правильний запис фрагменту алгоритму, де є цикл з післяумовою.


repeat
d:=d +(a div 100)+(a mod 100) div 10 +(a mod 10);
writeln('сума цифр для усіх непарних чисел від 1 до ', a,' =', d);
a:=a-2;
writeln('a=', a);
until a<0;
________

while a>0 do
begin
d:=d+(a div 10)+(a mod 10);
a:=a-1;
end;
________

for i:=1 to 10 do
begin
a[i]:=1001+2*random(4499);
writeln(i, '-ий елемент =', a[i]);
s:=s+a[i];
end;
________


min:=A[1];
max:= B[1];
for i:=2 to n do if A[i]for i:=2 to k do if B[i]>max then max:=B[i];
writeln ('мінімум із масиву A =' , min);
writeln ('максимум із масиву В =' , max);
________

10. Вказати правильний алгоритм, що записує випадкове двоцифрове число ab у вигляді a*10+b.


program Zad1;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a div 10),'*10',' + ',a div 10);
end.
________

program Zad2;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a mod 10),'*10',' + ',a mod 10);
end.
________


program Zad3;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a div 10),'*10',' + ',a div 10);
end.
________


program Zad4;
var a:integer;
begin
a:=10+random(89);
writeln('a=',a,'=',(a div 10),'*10',' + ',a mod 10);
end.
________

11. Вказати найточніше оголошення динамічного лінійного масиву в алгоритмі мовою Pascal.


program Massiv_3A_Massiv_2B;
const n=1; m=5;
type Massiv = array [n..m] of integer;
var a, b,s: Massiv;
i,t: integer;
begin
for i:=n to m do
begin
a[i]:=99+9*random(100);
writeln(' a[', i, ']=', a[i]);
b[i]:=-2*random(100);
writeln(' b[', i, ']=', b[i]);
end;
________

program ZadachaMIN_MAX;
const n=10; k=14;
var A, B : array [k..n] of integer;
min, max: integer; i: integer;
begin
writeln ('Випадкові елементи масиву - це 7-цифрові числа ');
for i:=1 to n do
begin
A[i]:=99999+9*random(1111111);
writeln (i, 'A-eл. = ', A[i]);
end;
for i:=1 to k do
begin
B[i]:=-77777-7*random(1111111);
writeln (i, 'B-eл. = ', B[i]);
end;
________

program ZycL4;
var a,b,d,n,i: integer;
begin
a:=1000+2*random(4499);
b:=a;
n:= a div 2;
d:=0;
________

Program Masiv1;
var a: array[1..10] of integer;
i,s: integer;
begin
writeln( 'Задаються випадкові цілі 10 елементів масиву');
________

12. Вказати лінійний алгоритм мовою програмування Pascal.


Program ZicL2; {назва алгоритму Цикл2} 
var a, b, d: integer; {змінні величини a, b, d в алгоритмі будуть цілими числами} 
begin 
a:=10+random(89); 
b:=a;
d:=0; {присвоєння випадкого двоцифрового числа} 
writeln('початкове число в циклі з передумовою =', a); {друк початкового числа} 
while a>0 do begin d:=d+(a div 10)+(a mod 10); a:=a-1; end; {Цикл з умовою} 
writeln('кінцеве число в циклі з передумовою =', a); {друк кінцевого числа} 
writeln('сума цифр для усіх цілих чисел від 1 до ', b, ' = ', d); {друк суми цифр} 
writeln('**************************'); 
end. 

________

program ZicL3; {назва алгоритму Цикл3} 
var a,b,d: integer; {змінні величини a, b, d в алгоритмі будуть цілими числами} 
begin 
a:=101+2*random(444);
b:=a; 
d:=0; {пошук випадкового непарного числа} 
writeln('початкове непарне число в циклі з післяумовою =', a); 
repeat {початок циклу з післяумовою для сумування цифр усіх непарних чисел} 
d:=d +(a div 100)+(a mod 100) div 10 +(a mod 10); {тіло циклу, - сумує цифри} 
writeln('сума цифр для усіх непарних чисел від 1 до ', a,' =', d); 
a:=a-2; 
writeln('a=', a); {друк числа-лічильника в циклі з післяумовою} 
until a<0; {кінець циклу з післяумовою для сумування цифр усіх непарних чисел} 
writeln('кінцеве число в циклі з післяумовою =', a); 
writeln('сума цифр для усіх непарних чисел від 1 до ', b,' =', d); {друк суми цифр} 
writeln('*********');
writeln('************'); 
end.

________


program ZycL4; {назва алгоритму Цикл4} 
var a,b,d,n,i: integer; {змінні величини a, b, d в алгоритмі будуть цілими числами} 
begin 
a:=1000+2*random(4499); b:=a; 
n:= a div 2;
d:=0; {пошук парного числа} 
writeln('початкове число в циклі з лічильником =', a); 
for i:=1 to n do begin {початок циклу з лічильником для сумування цифр чисел} 
d:=d+(a div 1000)+(a mod 1000) div 100 +(a mod 100) div 10+(a mod 10); {тіло циклу} 
writeln(''сума цифр для усіх парних чисел від 1 до ', a,' =', d); {тіло циклу} 
a:=a-2; writeln(' лічильник циклу i =', i); 
end; {кінець циклу з лічильником } 
writeln('кінцеве число в циклі з лічильником =', a); 
writeln('сума цифр для усіх парних чисел від 1 до ', b,' =', d); {друк суми цифр} 
writeln('********');
end.
________

 
program SuperposiziaNumer; {алгоритм обміну числовими значеннями двох змінних} 
var {оголошується опис змінних величин, які використовує алгоритм} 
x,y: integer; {оголошуються дві цілі змінні у даному алгоритмі} 
begin {оголошується початок алгоритмічних дій} 
write('x='); {на екрані запит на введення з клавіатури цілого числа: х} 
readln(x); {зчитування числового значення і внесення його в змінну х} 
write('y='); { на екрані запит на введення з клавіатури цілого числа: у} 
readln(y); {зчитування числового значення і внесення його в змінну у} 
write('початкове значення x='); writeln(x,' '); { перевірка початкового: х} 
write('початкове значення y='); write(y,' '); { перевірка початкового: у} 
x:=x+y; 
y:=x-y; 
x:=x-y; {взаємний обмін числами за допомогою арифметичних дій.} 
writeln; {поставити курсор на екрані з нового рядка} 
write('кінцеве значення x='); {виведення на екран повідомлення} 
writeln(x,' '); {виведення на екрані числового значення змінної х} 
write('кінцеве значення y='); {виведення на екран повідомлення} 
write(y,' '); {виведення на екрані значення значення змінної у} 
writeln; {поставити курсор на екрані з нового рядка} 
end. {закінчення дій алгоритму}
________

Немає коментарів:

Дописати коментар