субота, 2 березня 2019 р.

Практ. роб. База даних "Мобільний маркетинг"


Практична робота 
 База даних Е-МАРКЕТИНГ   в MS Access


Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт)  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД;
Ø Сегментація  та розподіл даних в БД; 
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;       
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД.

Перелік практичних робіт в MS Access



Практична робота
   База даних Е-МАРКЕТИНГ   в MS Access

Під час виконання завдань дотримуйтесь правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть базу даних Е-МАРКЕТИНГ , яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: 
«Мобільний маркетинг», 
«Мобільний арсенал», 
«Конкуренти»,
 «Заявки клієнтів»,
 «Послуги», 
«Клієнти».

Таблиця 1.  Назва таблиці «Мобільний маркетинг». Поля цієї  таблиці мають назву: Банер послуги( об’єкт OLE), Інтернет-магазин(текст),  Термін послуги(дата), Просування послуги(у вигляді списку: заповнення форми, перегляд відео-реклами),  Спілкування з клієнтами(обмін посиланнями, партнерська програма послуг, виставкова діяльність, відеоконференція, прямі  ефіри),   Перелік послуг(у вигляді списку: замовлення сайту, біржа посилань, нативна реклама, контекстна реклама, інше).

Таблиця 2.  Назва таблиці «Мобільний арсенал». Поля цієї  таблиці мають назву: Пошукове просування( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), Бази клієнтів(текст),  Інтерактивна реклама(текст), Інструменти для менеджменту (у вигляді списку: Google Docs, Podio, Trello),  Мережі для просування(у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Робота з блогами(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама, інше).

Таблиця 3.  Назва таблиці «Конкуренти». Поля цієї  таблиці мають назву: Платформи конкурентів( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), База конкурентів(текст),  Послуги конкурентів(текст),  Порівняння цін (у вигляді списку: підвищена, низька),  Конкуренти в мережі (у вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Конкуренти-блогери(у вигляді списку:  банерна реклама, e-mail маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна реклама). Виставки конкурентів(дата).

Таблиця 4.  Назва таблиці «Заявки клієнтів». Поля цієї  таблиці мають назву: Автор заявки(текст),  Зміст заявки(текст), Платіжна система(текст), Умови доставки(текст),  Умова замовлення(текст). Е-mail(текст), Мобільний клієнта(текст).

Таблиця 5. Має назву Послуги. Поля таблиці мають назви: Код(автонумерація), Назва послуги(у вигляді списку: сайт, кодування, редагування, макетування, форматування, просування), Постачальник послуги(у вигляді списку: ЕКГ, ВАМ, ФМГ, НЛУ ), Якість послуги(у вигляді списку: екстра, попурі, шик), Вартість(грошовий), Дата оплати(дата),  Отримувач(текст),  Дата отримання(дата), Адреса доставки(текст), Тип оплати(у вигляді списку: готівковий, безготівковий, платіжна картка), Розмір податку(число), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE).

Таблиця 6. Має назву Клієнти. Поля таблиці мають назви:  Код(автонумерація), Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст), Адрес(текст), Робочий телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00),  Домашній телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00), Мобільний телефон(у вигляді маски вводу: 000-000-00-00),  День народження(дата), Факс(текст), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE), Місце роботи(текст), Посада(текст).

Завдання 2.  Виконати:
Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
1.   Розробити відповідні форми для введення даних у  кожну таблицю.
2.   Заповнити таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
3.   Створити наступні запити:
А) Вивести всі конкурентів, які наявні у базі даних.
Б) Вивести клієнтів, що замовили сайти. 
В) Вивести наявні назви мереж у базі даних. Г) Вивести наявну  кон’юктуру ринку послуг,
4.        Створити наступні звіти:
А) Підготовити до друку інфу про кон’юктуру ринку послуг,

Підготовити до друку інфу про кількість замовлень сайтів та реклам.


Самостійна пошуко-дослідна робота 
для збагачення словникового запасу юного програміста:
Термінологічний словник для юного програміста:
·         База даних, системи керування базами даних;
·         Рівні абстракції даних 
·         Банк даних
·         Моделювання даних 
·         Наука про дані  
·         Модель вкладених множин даних
·         Унікальний ключ
·         MySQL  Microsoft SQL Server
·         База даних XML





Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник

02. Проектування БД (тихий звук)

Немає коментарів:

Дописати коментар