субота, 2 березня 2019 р.

Практ. роб. База даних РИНОК ПРАЦІ


Практична робота 16. 
  База даних РИНОК ПРАЦІ  в MS Access


Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт)  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД;
Ø Сегментація  та розподіл даних в БД; 
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;       
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт  для БД;
Ø Визначення напрямків використання  БД.

Перелік практичних робіт в MS Access



Під час виконання завдань дотримуйтесь правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно створіть базу даних  Ринок праці, яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Ринок робочої сили», «Фактори ринку праці», «Ринок збуту», «Ринок капіталу»,  «Офіси працевлаштування», «Відомості про трудові контракти» ,  «Ринок послуг».
Таблиця 1 має назву: «Ринок робочої сили» вона складається з 11 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва служби працевлаштування(текст), Керівник служби(текст), Перший заступник служби (текст), Другий заступник служби (текст), Кількість пропозицій (текст), Кількість попиту(текст), Місце розташування(текст), Телефони служби(число), Е-mail служби(текст); Номер рахунку в банку(число). Термін існування(дата).
Таблиця 2 має назву: «Фактори ринку праці» вона складається з 16 полів(формат):
Код(авторнумерація);  Кількість служб (число);  Рівень попиту(у вигляді списку: високий, середній , низький);  Рівень пропозицій(у вигляді списку: високий, середній , низький);    Рівень платні((у вигляді списку: високий, середній, мінімальний);    Рівень безробіття (у вигляді списку: високий, середній , низький);  Умови праці (у вигляді списку: державні, приватні,  персональні);  Рівень безпеки  (у вигляді списку: загальний; для службового користування; низький);  Рівень соцзахисту(у вигляді списку: загальний; пільговий; низький); 
Таблиця 3 має назву: «Ринок збуту» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва ринку((у вигляді списку: сировини, матеріалів, палива, готових виробів, проектних робіт, наукових досліджень, послуг, житла); Термін попиту(у вигляді списку: термінові завдання,  просрочені завдання, делеговані завдання, завершені завдання, відправлені завдання), Кількість контрактів(число), Кількість  інтелектуальних бригад(число), Кількість фізичних  бригад(число), Кількість м’якої сили (число), 
Таблиця 4 має назву: «Пропозиції ринку праці» вона складається з 7 полів(формат):
Код(авторнумерація), Тип кон’юктури(У вигляді списку: трудодефіцитна; трудонадлишкова; рівноважна); Рівень оплати праці(у вигляді списку:  бюджетний, офісний; ринковий, чорний). Кількість населення(число). Кількість працездатних чоловіків(число). Кількість працездатних жінок(число),  Кількість кваліфікованих працівників(число). Кількість некваліфікованих працівників(число), Кількість малоконкуретних працівників(число).
Таблиця 5  має назву: «Ринок капіталів» вона складається з 10 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва ринку(у вигляді списку: інвестицій, цінних паперів, грошей (кредитів)); Кількість конкурентів(число); Кількість власників(число); Кількість доручень(число);  Кількість розписок(число); Кількість інвесторів(число); Кількість замовників(число); Кількість нарядів на збут(число); Кількість відомостей(число).
Таблиця 6  має назву: «Ринок послуг» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація),  Кластер ринку(у вигляді списку: сервісний, інформаційний, побутовий; монтажний; інший ). Кон'юнктура ринку(у вигляді списку: посередницька, інформаційна, стимулююча; ризикована, обмінна, розподільча). Дата послуги(дата), Назва послуги(текст); Виконавець послуги(текст); Адресат послуги(текст). Результативність послуги(так-ні).
Таблиця 7  має назву: «Офіси працевлаштування»   вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Номер офісів(текст); Телефони офісів(число); Адреси офісів(текст); Терміни роботи(дати). Спосіб співпраці(у вигляді списку:  юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний, електронний).
Таблиця 8  має назву: «Відомості про трудові контракти» вона складається з 5 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назви контракту(текст); Телефони агентів контракту(число); Адреси агентів контракту(текст); Спосіб співпраці(у вигляді списку:  юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний, електронний). Спосіб оплати праці(текст).


Завдання 2. Вам треба виконати:
1.    Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
2.    Розробити відповідні форми для введення даних у  кожну таблицю.
3.    Заповнити таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
4.    Створити наступні запити:
А) Вивести всі офіси праці, які наявні.
Б) Вивести кількість . 
В) Вивести наявні назви ринків, Г) Вивести наявну икон’юктуру ринку послуг,
5.    Створити наступні звіти:
А) Підготовити до друку інфу про конюктуру ринку послуг,
підготовити до друку інфу про кількість працездатних жінок.
.














Самостійна пошуко-дослідна робота 
для збагачення словникового запасу юного програміста:
Термінологічний словник для юного програміста:

·         База даних, системи керування базами даних;
·         Рівні абстракції даних 
·         Банк даних
·         Моделювання даних 
·         Наука про дані  
·         Модель вкладених множин даних
·         Унікальний ключ
·         MySQL  Microsoft SQL Server
·         База даних XML




Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник

02. Проектування БД (тихий звук)

Немає коментарів:

Дописати коментар