Практична робота
Обробка, аналіз статистичних даних
засобами табличного процесора MS Excel
Завдання 1. (2 бали). Сформувати таблицю балів учениці з точних предметів згідно даного зразка.
Завдання 2. (2 бали). У таблиці виділити два ряди оцінок з алгебри та геометрії і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин( Чому такий висновок: оцінки з геометрії слабо залежать від оцінок з алгебри?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.
Завдання 3. (2 бали). Виділити три ряди оцінок з геометрії, з фізики, з інформатики і побудувати бульбашкову діаграму. Сформатувати заголовок діаграми та лінію трендів. Застосувати лінійне прогнозування до цих даних. Самостійно зробити висновки після аналізу діаграми.
Завдання 4. (2 бали). Виділити два ряди оцінок з геометрії та фізики і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики майже лінійно залежать від оцінок з геометрії?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.
Завдання 5. (2 бали). Виділити два ряди оцінок з алгебри та фізики і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики майже лінійно залежать від оцінок з алгебри?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.
Завдання 6. (2 бали). Виділити два ряди оцінок з алгебри та з нформатики і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики лінійно залежать від оцінок з геометрії?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.
Немає коментарів:
Дописати коментар