середа, 24 жовтня 2018 р.

Обробка, аналіз статистичних даних




Практична робота

Обробка, аналіз статистичних даних 
засобами табличного процесора MS Excel

Завдання 1. (2 бали). Сформувати таблицю балів  учениці  з точних предметів  згідно даного зразка.


Завдання 2. (2 бали). У таблиці виділити два ряди оцінок з алгебри та геометрії і побудувати точкову діаграму.  Сформатувати лінію тренду для цих двох величин( Чому такий висновок: оцінки з геометрії слабо  залежать від оцінок з алгебри?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.
Завдання 3. (2 бали). Виділити три ряди оцінок з  геометрії, з фізики,  з інформатики і побудувати бульбашкову діаграму. Сформатувати заголовок діаграми та лінію трендів. Застосувати лінійне прогнозування до цих даних. Самостійно зробити висновки після аналізу діаграми.
Завдання 4. (2 бали).  Виділити два ряди оцінок з геометрії та фізики  і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики майже лінійно залежать від оцінок  з геометрії?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.
Завдання 5. (2 бали).  Виділити два ряди оцінок з алгебри та фізики  і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики майже лінійно залежать від оцінок  з алгебри?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.

Завдання 6. (2 бали).  Виділити два ряди оцінок з алгебри  та з  нформатики і побудувати точкову діаграму. Сформатувати лінію тренду для цих двох величин(Чи правильний висновок: оцінки з фізики лінійно залежать від оцінок  з геометрії?). Застосувати лінійне прогнозування до цих даних.

Немає коментарів:

Дописати коментар