вівторок, 24 березня 2020 р.

Цифрові медіа


Інформація - це інтелектуальний ресурс
 держави,  як  по­вітря, вода та надра.

Означення. Цифрові медіа - це будь-які носії, які закодовані в машиночитаючих форматах.
Функціональні можливості  контенту  цифрових медіа.
Цифрові медіа можуть бути:
1.     створені для будь-якої групи користувачів,
2.     переглянуті будь-ким, хто має до них доступ,
3.     поширені будь-ким, хто в цьому зацікавлений,
4.     змінені або доповненні у будь-якому потрактувані,
5.     збережені на цифрових електронних пристроях.

Приклади контенту цифрових медіа включають:
1.     програмне забезпечення,
2.     цифрові зображення(фото, ілюстрації, фотожаби)
3.     цифрове відео,
4.     відеостріми;
5.     відеогру,
6.     веб-сторінки;
7.     вебсайти, в тому числі соціальні медіа,
8.     дані і бази даних,
9.     цифрові аудіо як наприклад MP3;
10.                       електронні книги.
Цифрові медіа часто контрастує з друкованими засобами масової інформації, такими як друковані книги, газети та журнали та інші традиційні або аналогічні носії, такі як зображення, фільми або аудіокасети. Цифрові медіа мають істотно широкий і складний вплив на суспільство і культуру. У поєднанні з Інтернетом і персональними комп'ютерами цифрові медіа викликали руйнівні інновації у видавничій діяльності, журналістиці, зв'язків з громадськістю, розвагах, освіті, торгівлі і політиці. Цифрові засоби масової інформації також поставили перед новими викликами закону про авторське право та інтелектуальну власність, стимулюючи рух відкритого контенту, в якому творці вмісту добровільно відмовляються від деяких або всіх своїх законних прав на свою роботу.
Сутність цифрових медіа та його ефекти на суспільство припускають, що ми знаходимося на початку нової ери в індустріальній історії, під назвою інформаційний вік, можливо провідний до безпаперового суспільства.
 Інтернет-журналісти аж ніяк не будуть окремою кастою, як то сталося свого часу з телевізійниками. Навпаки, кожен журналіст буде передусім інтернет-журналістом, і вже тоді прив’язуватиметься до традиційних ЗМІ
         
Самостійна  аналітична робота  з інформацією.
Проаналізуйте такі термінологічні  поняття та вкажіть суттєву різницю між ними. Подумайте, які спільні властивості, спільні атрибути, спільні характеристики у цих понять:

 Запитання для персональних  досліджень, роздумів, експериментів з інформаційного аналізу

Проаналізуйте основні атрибути(властивості, характеристики, параметри), які може закласти ваша  свідомість в такі  поняття:

Немає коментарів:

Дописати коментар