вівторок, 7 квітня 2020 р.

2ч. Дистанційна освіта під час карантину





Інформатика. Дистанційна освіта під час карантину


 27.04.2020 -  15.05.2020 



ІІ-Е, ІІ-К, ІІ-Л, ІІ-М курси(9 класи)


****************

27.04.2020. Тема: Планування проектної діяльності
0) Ознайомитися з теоретичним матеріалом на сторінці:
https://inf9klas.blogspot.com/2020/04/blog-post_12.html
https://inf10klas.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html 
1) Самостійна пошуково-аналітична оффлайн-робота  в асинхроному режимі «Електронного словника ідей 2020»
Завдання: У чому сенс цього практичного завдання? Потрібно самостійно оформити декілька практичних ідей(до 5 ідей) для саморозвитку і отримання персонального досвіду,  які потім розташувати відповідно до своїх інтересів за рейтингом власних пріоритетів.  
 Зразок  оформлення ідей в  таблиці в текстовому редакторі:
Словник ідей   Кмета Макса    Клас:_ 9 Д _Дата: 27.04.2020
Назва
ідеї
Знання
для здійснення ідеї
Джерела
реалізації
ідеї
Результати
реалізації
ідеї
Мета
ідеї
Автор
ідеї,
клас
1
Самарі
гуманоїдів
Вікіпедія
Сайти, пошукова система Google Конструктор Lego
Презентація зі списком
електронних
джерел та зразків
з робототехніки
Пошук
закладів
освіти з робототехніки
 Кмет Максим,
9 Д клас
2
Хронологія
Князів
Стародавнього
Києва
Вікіпедія
Сайти, пошукова система Google
Довідники з історії

Сайти зі списком відео про біографії
Київських
Князів.
Вивчення біографії
визначних
осіб
 Кмет Максим,
9 Д клас
3
Винаходи
в ІТ-сфері
ХХ століття
Вікіпедія
Сайти, пошукова система Google
Портфоліо
та список файлів
Вивчення
Інформац.
технологій
Кмет Вадим,
9 Д клас
4
Винаходи
NASA
ХХ століття
Вікіпедія
Довідники з історії
Портфоліо та список файлів
Вивчення
космічних
технологій
Кмет Валим,
9 Д клас

Довідкова інформація для осмислення та використання під  час роботи над «Словником ідей-2020»
Ідея (дав.-гр. εἶδος (ейдос), грец. ιδέα — початок, принцип) — форма духовно-пізнавального відображення певних закономірних зв'язків та відношень зовнішнього світу, спрямована на його перетворення.
За своєю логічною будовою ідея є формою мислення, різновид поняття, зміст якого своєрідно поєднує в собі як об'єктивне знання про наявну дійсність, так і суб'єктивну мету, спрямований на її перетворення.

Додатки для персонального інформаційного простору: https://inf7klas.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
 Результат практичної роботи, це створена і заповнена вами «жива» таблиця в текстовому редакторі(попереджаю, не скріншот), яка надсилається файлом з іменем «Ідеї_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200
2) Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на такій веб-сторінці:
Результат цієї роботи, це створена і заповнена вами «жива» інтелектуальна онлайн-картка її скріншот  надсилається файлом з іменем «Картка2_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************

04.05.2020. Тема: Виконання міні-проектної роботи
1)Самостійна проектна оффлайн-робота  в асинхроному режимі «Економії знань-2020»


Зразок-демонстрація успішно виконаного міні-проекту «Опитувальник -2020»
1.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

 Пост
Картинка
Диктант
Фільм
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




2.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Документ
Інфографіка
Музика
Стрім
Текст
Зображення
Аудіо
Відео


3.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Вікі
Фотографія
Джингл
Інтерв’ю
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




4.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Обговорення  
Аватарка
Гімн
Стрім
Текст
Зображення
Аудіо
Відео



5.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Музичний
логотип
Gif-файл
Спот-реклама
Онлайн-
трансляція
Текст
Зображення
Аудіо
Відео


 Виконувати міні-проект "Опитувальник-2020" не треба, він уже був реалізований  в мережі.




Завдання: Самостійно створити ментальну карту та таблицю на тему: «Обчислювальні пристрої ХХ ст.» в довільному онлайн-сервісі:
·         Cacoo простий і зручний онлайн сервіс
·         Bubbl.us-сервіс для побудови карт знань (ментальних карт, інтелект - карт). Простий і доступний інтерфейс, можливість спільної роботи, хороший дизайн готових карт. Сервіс англійською мовою
·         Сервіс для створення ментальних карт Mindomo дозволяє створювати дуже барвисті карти, що містять фотографії, малюнки, звук, відео.
або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для осмислення та використання під час роботи над «Економією знань».
Збагачуємо словниковий запас юного Іт-шника:
Результат практичної роботи, це створена метальна карта і заповнена вами таблиця в текстовому редакторі, яка надсилається файлом з іменем «Економія_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200
2) Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на такій веб-сторінці:
1) https://learningapps.org/watch?v=pdik9o45t18(формати графіки)
Результат цієї роботи, це створена і заповнена вами «жива» інтелектуальна онлайн-картка її скріншот  надсилається файлом з іменем «Картка3_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************

12.05.2020. Тема: Виконання міні-проектної роботи
1)    Самостійна проектна оффлайн-робота  робота в асинхроному режимі «Економії  уваги»
Завдання: Самостійно створити  інтелектальну  карту або інфографіку  на тему: «Компютери ХХ ст.» в довільному онлайн-сервісі:
·         Cacoo простий і зручний онлайн сервіс
·         Bubbl.us-сервіс для побудови карт знань (ментальних карт, інтелект - карт). Простий і доступний інтерфейс, можливість спільної роботи, хороший дизайн готових карт. Сервіс англійською мовою
·         Сервіс для створення ментальних карт Mindomo дозволяє створювати дуже барвисті карти, що містять фотографії, малюнки, звук, відео.
або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для осмислення та використання під час роботи над «Економією уваги». Зразки інфографіки http://inf11klas.blogspot.com/2020/02/blog-post_5.html
Збагачуємо словниковий запас юного Іт-шника:


Інтелектуальна карта – це схема/ діаграма, призначена для візуалізації інформації під час її обробки людиною. Головна особливість ІК полягає в тому, що її окремі елементи пов’язуються, головним чином, асоціативними зв’язками, найбільш звичними для людського мислення і пам’яті. Інтелектуальні карти охоплюють і допомагають записати, запам’ятати, з’ єднати і вивести інформацію візуально.

Mind Map - інтелект-карти ( в перекладі з англ. мови - розумові карти чи карти розуму), були винайдені американським ученим Тоні Бьюзеном. Англійський психолог, відомий дослідник із проблем інтелекту, психології навчання і проблем мислення Тоні Бьюзен значно спростив техніку побудови інтелект-карт для дітей, а також зробив їх такими, що будуються навколо центральної думки або проблеми. Саме така технологія вперше була представлена світу весною 1974 року у його книзі «Супермислення».
Результат практичної роботи, це створена метальна карта і заповнена вами таблиця в текстовому редакторі, яка надсилається файлом з іменем «Економія_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200
2) Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на такій веб-сторінці:
 Завдання: https://learningapps.org/watch?v=puaeh2p0j17(кросворд)
Результат цієї роботи, це створений вами «живий» заповнений кросворд,  його скріншот  надсилається файлом з іменем «Кросворд2_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

****************

19.05.2020. Тема: Виконання міні-проектної роботи
1) Самостійна проектна оффлайн-робота  в асинхроному режимі «Хронометра мрій -2020»
Завдання: Самостійно створити інтелектальну  карту або інфографіку  або таблицю на тему: «Хронологія розвитку моєї персональної мережі в 2020 році» в довільному онлайн-сервісі або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для осмислення та використання під роботи над «Хронометрією мрій».
Перелік додатків  для персональної мережі:
Збагачуємо словниковий запас юного Іт-шника:
2)Завдання(онлайн): а)Розпізнати графічний редактор:
https://learningapps.org/view3936302(вікно інтерфейсу графічного редактора)
б)Розпізнати  інструменти графічного редактора
https://learningapps.org/view4153585(інструменти графічного редактора)
в)Розпізнати ефекти анімації в презентаціях
Результат цієї роботи, це створений і заповнений вами «живий»  тест,  його скріншоти  надсилаються файлом з іменем «Тест2_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

Завдання(онлайн): Огляньте онлайн фото-редактор https://pixlr.com/e  та створіть в ньому електронне фото-самарі «Останній дзвоник -2020»
Результат цієї роботи, це створений вами «живе» самарі,  його скріншоти  надсилаються файлом з іменем «Самарі3_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com    ktdfz@i.ua    до 15.05.200

Додатки для персонального інформаційного простору: https://inf7klas.blogspot.com/2018/06/blog-post.html

**********************


************додатки для проектної роботи***************



Перелік
демонстративно-емоційних акцій,
просторово-часових подій
під час міні-проекту:
майдан; промоція;  інтерв’ю; привітання; акція-виголошення; форум; трієнале; аукціони знахідок; словник лексикону; обміни; бієнале; дійство;  перформанс; флешмоб; локація; фестиваль; карнавал; виступи; ленд-арт; відео-арт; хеппенінг; інсталяція; протест; есеї; монолог з самим собою; демонстрація; шоу-плакатів; суботник; відео-стрім; словник ідей; відео-конференція;  акценти; презентація; річниця; павійльйон; лабораторія; месендж; зустрічі; тижневик; сценарії; місячник; думки; роздуми; переписи; інтесиви; одноденик; день пам’яті; залучення досвіду; виставки; відео-ролики; фотовиставки; читальні;  ярмарки; захід; партнерство; бесіди; збірки творів; майстер-класи; консульство; посольство; інтервали; публікації; оформлення; виклад; рухи; платформи; тощо.
Зразок міні-проекту: Опитувальник"

Опитувальник користувачів соціальних мереж
1.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

 Пост
Картинка
Диктант
Фільм
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




2.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Документ
Інфографіка
Музика
Стрім
Текст
Зображення
Аудіо
Відео


3.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Вікі
Фотографія
Джингл
Інтерв’ю
Текст
Зображення
Аудіо
Відео




4.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Обговорення  
Аватарка
Гімн
Стрім
Текст
Зображення
Аудіо
Відео



5.Установіть відповідність між об'єктами, які використовують в мережах.

Музичний
логотип
Gif-файл
Спот-реклама
Онлайн-
трансляція
Текст
Зображення
Аудіо
Відео



Перелік
можливих назв
для міні-проектів

Діалоги; Проекції;  Реконструкції; Майбутнє вже настало; Минуле: кого ми забули; Нові інтервали; Ракурс; Орієнтації; Поза простором та часом; Сила історії; З позиції досвіду; Диспропорція;  Записи; Шедеври; Нова хвиля; Резерви; Стрічки; Резонанси; Секрети; Інтеграції; Абоненти; Неймовірність; Жорна часу; Ідеї; Майдани; Простір дитинства; Трансформації; Оточення; Портрети; Імітації; Ідентичності; Метаморфози; Самобутність; Тутешні; Оптимуми; Візіобачення; Узагальнення; Тамтешні; Пошуки; Поза межами; Ситуації; Акценти; Ревізії; Творення; Рекорди; Подібності; Посередники; Терени життя; Спогади; Фрагменти; Стіни; Ейфорія; Легендарні; Первинність;  Речі; Новий реалізм; Лаконічність; Контрасти; Розмови; Зразки; Тенденції; Усвідомлення; Принти; Унікальні; Сподівання; Метафори; Літаючий дах; Уявлення; Регулярність; Факти; Місто; Буденність; Імідж; Світогляди; Перепони; Категорії; Кодекс честі і гордості; Перетворення; Галереї; Левітації; Нові зв’язки; Фрески; Праобрази; Визнання; Масштабність; Таланти; Фільми;  Інтерпретації; Прокат;  Месенджери; Анімації; Насичення; Точка відліку;  Ролі; Інші формати;  Інтерв’ю; Жанри; Прагнення; Без  стороннього; Міркування; тощо.

Перелік
можливих гасел
для міні-проектів
 Як вразити учасників; Думайте відчуттями, відчувайте думками; Маніфестуйте ідеї; Будьте учасниками; Міркуйте глобально, дійте локально; тощо.



Додаток
***********************

Самостійна пошуково-аналітична робота

Осмислити значення термінів та знайти різницю між ними
Рівні, методики, прийоми  технології мислення

Кліпове мислення ( Шаблон:псих. звичка сприймати інформацію за допомогою коротких, яскравих посилів, що втілені у форматі постерувідеокліпу.  Суть «кліпового мислення» полягає в здатності людини швидко переключатися між різними за смислом фрагментами інформації та швидко її обробляти)
Практичне мислення(застосування раціонального вибору умінь і знань для відповідальних дій)
Теоретичне мислення(систематизація, узагальнення, абстрагування об’єктів)
Абстрактне мислення(уміння відобразити головні ідеї та сутнісні властивості в системі)
Асоціативне мислення(дослідження можливостей об’єктів в середовищі і створення ситуації успіху)
Критичне мислення(подолання сумнів до інформації, аналіз, інтеграція, синтез)
Логічне мислення(послідовність ланцюгів дедукції та індукції)
Креативне мислення(уміння знайти власну нішу інтересів,  помічати "невидимі" зв'язки і степені свободи в системі об'єктів і їх перенесення по аналогії  та застосування у своїй  творчості)
Нестандартне мислення(генерування відкритих закритих, тонких, провокативне запитання до невідомого об'єкту);
Дивергентне мислення(спрощення до адекватного сприйняття корисності)
Когнітивне мислення(пошук правильної, адекватної відповіді)
Системне мислення(використання системних зв’язків та ієрархій)
Емоційне мислення(уміння змінювати емоції в різних випадках)
Штучне мислення(уміння програмувати алгоритми для складних дій)
Інтуїтивне мислення(розрізнення та об’єднання об’єктів)
Саногенне мислення(мислення в стані переляків, стресів, страхів)
Дискурсивне мислення(психологічна зміна догматів та правил)
Образне мислення(поєднання типажів в одну систему)

Який із  видів мислення найкраще навчає  вчитись самостійно?
Яке мислення є більш ефективним критичне чи креативне?
Чи всіх можна навчити критично мислити?



*********************************
Онлайн-тестування на сайтах для учнів:

Тест на пошук елемента або числа  в  деякій  множині: http://www.efuturo.com.br/jogosseducoficial/caiselecionaobjetosanimais/index.html
Тест на вибір кольорів для розфарбування  графічного малюнку

Тести на уважність. Знайти 10 розбіжностей: 1)http://www.efuturo.com.br/jogosseducoficial/erros_ecosistema/index.html
Тест на уважність. Знайти зайву букву. http://www.efuturo.com.br/jogosseducoficial/reflexo_vogais_libras/index.html
Тест на уважність. Піймай у кошик  смайлик!

№ з/п
Найменування
Де опубліковано
Рік видання
Участь роботи в конкурсі та результат
1.
С. П. Негода.
Практичні
роботи в
Access
2020
Ярмарок
фахових сподівань
2.
С. П. Негода.
Практичні
роботи в
Excel

2020
Ярмарок
фахових сподівань
3.
С. П. Негода.
Практичні
роботи в
Word
2020
Ярмарок
фахових сподівань
4.
С. П. Негода.
Алгоритми.
Практичні
роботи  
з програмування
Pascаl

2020
Ярмарок
фахових сподівань
5.
С. П. Негода.
Збірник задач
вступних іспитів
з математики
до ліцеїв
2020
Ярмарок
фахових сподівань
6.
С. П. Негода.
Геометрія куба.
Довідник властивостивостей
куба.
2020
Ярмарок
фахових сподівань
7.
С. П. Негода.
Геометрія трикутника.
Довідник
властивостей
трикутника.
2020
Ярмарок
фахових сподівань
8.
С. П. Негода.
Математичний
фольклор.
Збірник задач
Для учнів
7-8 класів
2020
Ярмарок
фахових сподівань
9.
С. П. Негода.
Тести з арифметики
для учнів 5-7 кл.
2020
Ярмарок
фахових сподівань
10.
С. П. Негода.
Математичний
курс «400 логічних
задач» для
учнів 6-11 кл.
2020
Ярмарок
фахових сподівань
11.
С. П. Негода.
Математичний
курс «Найпростіші
функціональні
рівняння» для учнів 9-11 кл.
2020
Ярмарок
фахових сподівань
12.
С. П. Негода.
Математичний
курс «Лінійна функція» для учнів 7-11 кл.
2020
Ярмарок
фахових сподівань
13.
С. П. Негода.
Математичний
курс «100 компетентнісних
завдань з математики»
2020
Ярмарок
фахових сподівань
14.
С. П. Негода.
С. П. Негода.
Математичний
курс «Інваріант парності в математиці»
2020
Ярмарок
фахових сподівань

Немає коментарів:

Дописати коментар