Інформатика. Дистанційна освіта під час карантину
27.04.2020
- 15.05.2020
ІІ-Е, ІІ-К,
ІІ-Л, ІІ-М курси(9 класи)
****************
27.04.2020. Тема: Планування
проектної діяльності
0) Ознайомитися з теоретичним матеріалом на сторінці:
https://inf9klas.blogspot.com/2020/04/blog-post_12.html
https://inf10klas.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html
0) Ознайомитися з теоретичним матеріалом на сторінці:
https://inf9klas.blogspot.com/2020/04/blog-post_12.html
https://inf10klas.blogspot.com/2020/03/blog-post_17.html
1)
Самостійна пошуково-аналітична оффлайн-робота в асинхроному режимі «Електронного словника ідей 2020»
Завдання: У
чому сенс цього практичного завдання? Потрібно самостійно оформити декілька практичних
ідей(до 5 ідей) для саморозвитку і отримання персонального досвіду, які потім розташувати відповідно до своїх
інтересів за рейтингом власних пріоритетів.
Зразок оформлення ідей в таблиці в текстовому
редакторі:
Словник ідей Кмета
Макса
Клас:_ 9 Д _Дата: 27.04.2020
|
||||||
№
|
Назва
ідеї
|
Знання
для здійснення ідеї
|
Джерела
реалізації
ідеї
|
Результати
реалізації
ідеї
|
Мета
ідеї
|
Автор
ідеї,
клас
|
1
|
Самарі
гуманоїдів
|
Вікіпедія
|
Сайти,
пошукова система Google Конструктор Lego
|
Презентація зі списком
електронних
джерел та зразків
з робототехніки
|
Пошук
закладів
освіти з робототехніки
|
Кмет Максим,
9 Д клас
|
2
|
Хронологія
Князів
Стародавнього
Києва
|
Вікіпедія
|
Сайти,
пошукова система Google
Довідники з історії
|
Сайти зі списком відео про біографії
Київських
Князів.
|
Вивчення
біографії
визначних
осіб
|
Кмет Максим,
9 Д клас
|
3
|
Винаходи
в
ІТ-сфері
ХХ
століття
|
Вікіпедія
|
Сайти,
пошукова система Google
|
Портфоліо
та
список файлів
|
Вивчення
Інформац.
технологій
|
Кмет
Вадим,
9
Д клас
|
4
|
Винаходи
NASA
ХХ
століття
|
Вікіпедія
|
Довідники з історії
|
Портфоліо та список файлів
|
Вивчення
космічних
технологій
|
Кмет
Валим,
9
Д клас
|
Довідкова
інформація для осмислення та використання під
час роботи над «Словником ідей-2020»
·
Ідея Знання Думка Розум Мрія Інтроспекція Рефлексія Несвідоме Майбутнє Прогнозування Європейська мрія Фантазія Американська мрія
Ідея (дав.-гр. εἶδος (ейдос), грец. ιδέα — початок, принцип) — форма
духовно-пізнавального відображення певних закономірних зв'язків та відношень
зовнішнього світу, спрямована на його перетворення.
За своєю
логічною будовою ідея є формою мислення, різновид поняття, зміст якого
своєрідно поєднує в собі як об'єктивне знання про
наявну дійсність, так і
суб'єктивну мету, спрямований на її перетворення.
Додатки для персонального інформаційного простору: https://inf7klas.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
Додатки для персонального інформаційного простору: https://inf7klas.blogspot.com/2018/06/blog-post.html
Результат
практичної
роботи, це створена і заповнена вами «жива» таблиця в
текстовому редакторі(попереджаю, не скріншот), яка надсилається файлом з іменем
«Ідеї_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
2)
Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на
такій веб-сторінці:
Результат цієї роботи, це створена і заповнена вами «жива»
інтелектуальна онлайн-картка її скріншот надсилається файлом з іменем «Картка2_ПІП_клас_»
на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
****************
04.05.2020. Тема: Виконання
міні-проектної роботи
1)Самостійна
проектна оффлайн-робота в асинхроному
режимі «Економії знань-2020»
Виконувати міні-проект "Опитувальник-2020" не треба, він уже був реалізований в мережі.
Зразок-демонстрація успішно виконаного міні-проекту «Опитувальник -2020»
1.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Пост
|
Картинка
|
Диктант
|
Фільм
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
2.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Документ
|
Інфографіка
|
Музика
|
Стрім
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
3.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Вікі
|
Фотографія
|
Джингл
|
Інтерв’ю
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
4.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Обговорення
|
Аватарка
|
Гімн
|
Стрім
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
5.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Музичний
логотип
|
Gif-файл
|
Спот-реклама
|
Онлайн-
трансляція
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Завдання: Самостійно створити ментальну карту
та таблицю на
тему: «Обчислювальні пристрої ХХ ст.» в
довільному онлайн-сервісі:
·
Cacoo простий і зручний онлайн сервіс
·
Bubbl.us-сервіс для побудови карт знань
(ментальних карт, інтелект - карт). Простий і доступний інтерфейс, можливість
спільної роботи, хороший дизайн готових карт. Сервіс англійською мовою
·
Сервіс
для створення ментальних карт Mindomo дозволяє створювати дуже барвисті
карти, що містять фотографії, малюнки, звук, відео.
або в текстовому редакторі
Довідкова інформація
для осмислення та використання під час роботи
над «Економією знань».
Збагачуємо словниковий запас юного
Іт-шника:
Калькулятор; Консольний комп'ютер; Мінікомп'ютер; Мейнфрейм; Персональний комп'ютер; Настільний комп'ютер; Ноутбук (Лептоп); Субноутбук; Нетбук; Смартбук; Планшетний комп'ютер; Ultra-Mobile PC;
Інтернет-планшет; Електронна книга (пристрій); Ігрова приставка (Ігрова консоль); Кишеньковий комп'ютер (КПК); Комунікатор; Смартфон; Носимий комп'ютер; Робоча станція; Комп'ютер для операцій з функціями;
Сервер; Суперкомп'ютер.
Результат практичної роботи, це створена метальна карта і
заповнена вами таблиця в текстовому редакторі, яка надсилається файлом з іменем
«Економія_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
2)
Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на
такій веб-сторінці:
Результат цієї роботи, це створена і заповнена вами «жива»
інтелектуальна онлайн-картка її скріншот надсилається файлом з іменем «Картка3_ПІП_клас_»
на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
****************
12.05.2020. Тема: Виконання
міні-проектної роботи
1)
Самостійна
проектна оффлайн-робота робота в
асинхроному режимі «Економії
уваги»
Завдання: Самостійно створити інтелектальну
карту або інфографіку на
тему: «Компютери ХХ ст.» в довільному онлайн-сервісі:
·
Cacoo простий і зручний онлайн сервіс
·
Bubbl.us-сервіс для побудови карт знань
(ментальних карт, інтелект - карт). Простий і доступний інтерфейс, можливість
спільної роботи, хороший дизайн готових карт. Сервіс англійською мовою
·
Сервіс
для створення ментальних карт Mindomo дозволяє створювати дуже барвисті
карти, що містять фотографії, малюнки, звук, відео.
або в текстовому редакторі
Довідкова інформація для
осмислення та використання під час роботи над «Економією уваги». Зразки інфографіки http://inf11klas.blogspot.com/2020/02/blog-post_5.html
Збагачуємо словниковий запас юного
Іт-шника:
Механічний комп'ютер; Пневматичний комп'ютер; Гідравлічний комп'ютер; Оптичний комп'ютер; Квантовий комп'ютер; Нанокомп'ютер;
Біокомп'ютер; Біокомп'ютер Едлмана; Кінцевий біоавтомат Шапіро; Аналоговий комп'ютер; Електронна обчислювальна машина; Обчислювальна потужність комп'ютера; Трансп'ютер; Обчислювальний центр; Комп'ютерна мережа; Комп'ютерна мова; Комп'ютерний сленг
Теоретичний та технологічний
матеріал по інтелектуальним картам: https://fs01.vseosvita.ua/01000i4u-bd19.pdf
Інтелектуальна карта – це схема/ діаграма,
призначена для візуалізації інформації під час її обробки людиною. Головна
особливість ІК полягає в тому, що її окремі елементи пов’язуються, головним
чином, асоціативними зв’язками, найбільш звичними для людського мислення і
пам’яті. Інтелектуальні карти охоплюють і допомагають записати, запам’ятати, з’
єднати і вивести інформацію візуально.
Mind Map - інтелект-карти ( в перекладі
з англ. мови - розумові карти чи карти розуму), були винайдені американським
ученим Тоні Бьюзеном. Англійський психолог, відомий дослідник із проблем
інтелекту, психології навчання і проблем мислення Тоні Бьюзен значно спростив
техніку побудови інтелект-карт для дітей, а також зробив їх такими, що
будуються навколо центральної думки або проблеми. Саме така технологія вперше
була представлена світу весною 1974 року у його книзі «Супермислення».
Результат практичної роботи, це створена метальна карта і
заповнена вами таблиця в текстовому редакторі, яка надсилається файлом з іменем
«Економія_ПІП_клас_» на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
2)
Розташуй у вигляді інтелектуальної карти об’єкти на
такій веб-сторінці:
Результат цієї роботи, це створений вами «живий» заповнений
кросворд, його скріншот надсилається файлом з іменем «Кросворд2_ПІП_клас_»
на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
****************
19.05.2020.
Тема: Виконання міні-проектної роботи
1)
Самостійна проектна оффлайн-робота в
асинхроному режимі «Хронометра мрій
-2020»
Завдання: Самостійно створити інтелектальну карту або інфографіку або таблицю на тему: «Хронологія
розвитку моєї персональної мережі в 2020 році» в довільному
онлайн-сервісі або в текстовому редакторі
Довідкова інформація
для осмислення та використання під
роботи над «Хронометрією мрій».
Перелік
додатків для персональної мережі:
Збагачуємо словниковий запас юного
Іт-шника:
Теоретичний
та технологічний матеріал по інтелектуальним картам: https://fs01.vseosvita.ua/01000i4u-bd19.pdf
2)Завдання(онлайн):
а)Розпізнати графічний
редактор:
https://learningapps.org/view3936302(вікно
інтерфейсу графічного редактора)
б)Розпізнати інструменти графічного редактора
https://learningapps.org/view4153585(інструменти
графічного редактора)
в)Розпізнати ефекти анімації в презентаціях
Результат цієї роботи, це створений і заповнений вами «живий» тест, його
скріншоти надсилаються файлом з іменем «Тест2_ПІП_клас_»
на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
Завдання(онлайн):
Огляньте онлайн фото-редактор
https://pixlr.com/e та створіть
в ньому електронне
фото-самарі «Останній дзвоник -2020»
Результат цієї роботи, це створений вами «живе» самарі,
його скріншоти надсилаються файлом з іменем «Самарі3_ПІП_клас_»
на електронну адресу вашого учителя: vinnser@gmail.com ktdfz@i.ua до 15.05.200
**********************
************додатки для проектної роботи***************
Перелік
демонстративно-емоційних акцій,
просторово-часових подій
під час міні-проекту:
майдан; промоція; інтерв’ю; привітання; акція-виголошення; форум; трієнале; аукціони знахідок; словник лексикону; обміни; бієнале; дійство; перформанс; флешмоб; локація; фестиваль; карнавал; виступи; ленд-арт; відео-арт; хеппенінг; інсталяція; протест; есеї; монолог з самим собою; демонстрація; шоу-плакатів; суботник; відео-стрім; словник ідей; відео-конференція; акценти; презентація; річниця; павійльйон; лабораторія; месендж; зустрічі; тижневик; сценарії; місячник; думки; роздуми; переписи; інтесиви; одноденик; день пам’яті; залучення досвіду; виставки; відео-ролики; фотовиставки; читальні; ярмарки; захід; партнерство; бесіди; збірки творів; майстер-класи; консульство; посольство; інтервали; публікації; оформлення; виклад; рухи; платформи; тощо.
Зразок міні-проекту: Опитувальник"
Зразок міні-проекту: Опитувальник"
Опитувальник користувачів соціальних мереж
1.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Пост
|
Картинка
|
Диктант
|
Фільм
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
2.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Документ
|
Інфографіка
|
Музика
|
Стрім
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
3.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Вікі
|
Фотографія
|
Джингл
|
Інтерв’ю
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
4.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Обговорення
|
Аватарка
|
Гімн
|
Стрім
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
5.Установіть відповідність
між об'єктами, які використовують в мережах.
|
||||
Музичний
логотип
|
Gif-файл
|
Спот-реклама
|
Онлайн-
трансляція
|
|
Текст
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Зображення
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Аудіо
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Відео
|
☐
|
☐
|
☐
|
☐
|
Перелік
можливих назв
для міні-проектів
Діалоги; Проекції; Реконструкції; Майбутнє вже настало; Минуле: кого ми забули; Нові інтервали; Ракурс; Орієнтації; Поза простором та часом; Сила історії; З позиції досвіду; Диспропорція; Записи; Шедеври; Нова хвиля; Резерви; Стрічки; Резонанси; Секрети; Інтеграції; Абоненти; Неймовірність; Жорна часу; Ідеї; Майдани; Простір дитинства; Трансформації; Оточення; Портрети; Імітації; Ідентичності; Метаморфози; Самобутність; Тутешні; Оптимуми; Візіобачення; Узагальнення; Тамтешні; Пошуки; Поза межами; Ситуації; Акценти; Ревізії; Творення; Рекорди; Подібності; Посередники; Терени життя; Спогади; Фрагменти; Стіни; Ейфорія; Легендарні; Первинність; Речі; Новий реалізм; Лаконічність; Контрасти; Розмови; Зразки; Тенденції; Усвідомлення; Принти; Унікальні; Сподівання; Метафори; Літаючий дах; Уявлення; Регулярність; Факти; Місто; Буденність; Імідж; Світогляди; Перепони; Категорії; Кодекс честі і гордості; Перетворення; Галереї; Левітації; Нові зв’язки; Фрески; Праобрази; Визнання; Масштабність; Таланти; Фільми; Інтерпретації; Прокат; Месенджери; Анімації; Насичення; Точка відліку; Ролі; Інші формати; Інтерв’ю; Жанри; Прагнення; Без стороннього; Міркування; тощо.
Перелік
можливих гасел
для міні-проектів
Як вразити учасників; Думайте відчуттями, відчувайте думками; Маніфестуйте ідеї; Будьте учасниками; Міркуйте глобально, дійте локально; тощо.
Додаток
***********************
Самостійна
пошуково-аналітична робота
Осмислити
значення термінів та знайти різницю між ними
Рівні, методики, прийоми
технології мислення
Кліпове мислення ( Шаблон:псих. звичка
сприймати інформацію за допомогою коротких, яскравих посилів, що втілені у
форматі постеру, відеокліпу. Суть «кліпового мислення» полягає
в здатності людини швидко переключатися між різними за смислом фрагментами
інформації та швидко її обробляти)
Практичне мислення(застосування раціонального вибору умінь
і знань для відповідальних дій)
Теоретичне мислення(систематизація, узагальнення,
абстрагування об’єктів)
Абстрактне мислення(уміння відобразити головні ідеї та
сутнісні властивості в системі)
Асоціативне мислення(дослідження можливостей об’єктів в
середовищі і створення ситуації успіху)
Критичне мислення(подолання сумнів до
інформації, аналіз, інтеграція, синтез)
Логічне мислення(послідовність ланцюгів дедукції та
індукції)
Креативне мислення(уміння знайти власну нішу
інтересів, помічати "невидимі"
зв'язки і степені свободи в системі об'єктів і їх перенесення по аналогії та застосування у своїй творчості)
Нестандартне мислення(генерування відкритих закритих, тонких,
провокативне запитання до невідомого об'єкту);
Дивергентне мислення(спрощення до адекватного сприйняття
корисності)
Когнітивне мислення(пошук правильної, адекватної відповіді)
Системне мислення(використання системних зв’язків та
ієрархій)
Емоційне мислення(уміння змінювати емоції в різних
випадках)
Штучне мислення(уміння програмувати алгоритми для складних
дій)
Інтуїтивне мислення(розрізнення та об’єднання об’єктів)
Саногенне мислення(мислення в стані переляків, стресів,
страхів)
Дискурсивне мислення(психологічна зміна догматів та правил)
Образне мислення(поєднання типажів в одну систему)
Який
із видів мислення найкраще навчає вчитись самостійно?
Яке
мислення є більш ефективним критичне чи креативне?
Чи
всіх можна навчити критично мислити?
*********************************
Онлайн-тестування на сайтах для учнів:
Тест на пошук елемента або числа в деякій множині: http://www.efuturo.com.br/jogosseducoficial/caiselecionaobjetosanimais/index.html
Тест на вибір кольорів для розфарбування графічного малюнку
Тести на уважність. Знайти 10 розбіжностей: 1)http://www.efuturo.com.br/jogosseducoficial/erros_ecosistema/index.html
Тест на уважність. Знайти зайву букву. http://www.efuturo.com.br/jogosseducoficial/reflexo_vogais_libras/index.html
Тест на уважність. Піймай у кошик смайлик!
№ з/п
|
Найменування
|
Де опубліковано
|
Рік видання
|
Участь роботи в конкурсі та
результат
|
1.
|
С. П. Негода.
Практичні
роботи в
Access
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
2.
|
С. П. Негода.
Практичні
роботи в
Excel
|
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
3.
|
С. П. Негода.
Практичні
роботи в
Word
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
4.
|
С. П. Негода.
Алгоритми.
Практичні
роботи
з програмування
Pascаl
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
5.
|
С. П. Негода.
Збірник задач
вступних
іспитів
з математики
до ліцеїв
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
6.
|
С. П. Негода.
Геометрія
куба.
Довідник
властивостивостей
куба.
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
7.
|
С. П. Негода.
Геометрія
трикутника.
Довідник
властивостей
трикутника.
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
8.
|
С. П. Негода.
Математичний
фольклор.
Збірник задач
Для учнів
7-8 класів
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
9.
|
С. П. Негода.
Тести
з арифметики
для учнів 5-7
кл.
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
10.
|
С. П. Негода.
Математичний
курс «400 логічних
задач» для
учнів 6-11 кл.
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
11.
|
С. П. Негода.
Математичний
курс «Найпростіші
функціональні
рівняння» для учнів 9-11 кл.
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
12.
|
С. П. Негода.
Математичний
курс «Лінійна функція» для учнів 7-11 кл.
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
13.
|
С. П. Негода.
Математичний
курс «100 компетентнісних
завдань
з математики»
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
|
14.
|
С. П. Негода.
С. П. Негода.
Математичний
курс «Інваріант парності в математиці»
|
2020
|
Ярмарок
фахових
сподівань
|
Немає коментарів:
Дописати коментар