Практична робота
База даних Е-МАРКЕТИНГ в MS Access
База даних Е-МАРКЕТИНГ в MS Access
Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт) для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД;
Ø Сегментація та розподіл даних в БД;
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД.
Перелік практичних робіт в MS
Access
Практична робота
База
даних Е-МАРКЕТИНГ в MS Access
Під час виконання завдань дотримуйтесь
правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно
створіть базу даних Е-МАРКЕТИНГ , яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні
форми:
«Мобільний маркетинг»,
«Мобільний арсенал»,
«Конкуренти»,
«Заявки клієнтів»,
«Послуги»,
«Клієнти».
Таблиця 1. Назва таблиці «Мобільний маркетинг». Поля цієї таблиці мають назву: Банер послуги( об’єкт OLE), Інтернет-магазин(текст), Термін
послуги(дата), Просування послуги(у
вигляді списку: заповнення форми, перегляд відео-реклами), Спілкування
з клієнтами(обмін посиланнями, партнерська програма послуг, виставкова
діяльність, відеоконференція, прямі
ефіри), Перелік
послуг(у вигляді списку: замовлення сайту, біржа посилань, нативна реклама,
контекстна реклама, інше).
Таблиця 2. Назва таблиці «Мобільний арсенал». Поля цієї таблиці мають назву: Пошукове просування( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), Бази клієнтів(текст), Інтерактивна
реклама(текст), Інструменти для
менеджменту (у вигляді списку: Google Docs, Podio, Trello), Мережі
для просування(у вигляді списку: Facebook, Youtube,
Linkedin, VK). Робота з блогами(у
вигляді списку: банерна реклама, e-mail
маркетинг, партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг,
інтерактивна реклама, інше).
Таблиця 3. Назва таблиці «Конкуренти». Поля цієї таблиці мають назву: Платформи конкурентів( об’єкт OLE, скріншоти пошукової системи), База
конкурентів(текст), Послуги конкурентів(текст), Порівняння
цін (у вигляді списку: підвищена, низька),
Конкуренти в мережі (у
вигляді списку: Facebook, Youtube, Linkedin, VK). Конкуренти-блогери(у вигляді списку: банерна реклама, e-mail маркетинг,
партнерський маркетинг, вірусний маркетинг, прихований маркетинг, інтерактивна
реклама). Виставки конкурентів(дата).
Таблиця 4. Назва таблиці «Заявки клієнтів». Поля цієї
таблиці мають назву: Автор заявки(текст), Зміст заявки(текст), Платіжна система(текст), Умови доставки(текст), Умова замовлення(текст). Е-mail(текст), Мобільний клієнта(текст).
Таблиця 5. Має назву Послуги. Поля таблиці мають назви: Код(автонумерація), Назва послуги(у вигляді списку: сайт,
кодування, редагування, макетування, форматування, просування), Постачальник
послуги(у
вигляді списку: ЕКГ, ВАМ, ФМГ, НЛУ ), Якість
послуги(у вигляді списку: екстра, попурі, шик), Вартість(грошовий), Дата
оплати(дата), Отримувач(текст), Дата отримання(дата), Адреса доставки(текст), Тип оплати(у вигляді списку:
готівковий, безготівковий, платіжна картка), Розмір податку(число), Сайт(текст),
Фото(об’єкт OLE).
Таблиця 6. Має назву Клієнти. Поля таблиці мають назви: Код(автонумерація),
Прізвище(текст), Ім’я(текст), По батькові(текст),
Адрес(текст), Робочий телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00), Домашній
телефон(у вигляді маски вводу: 000-00-00-00), Мобільний телефон(у вигляді маски вводу: 000-000-00-00), День
народження(дата), Факс(текст), Сайт(текст), Фото(об’єкт OLE), Місце
роботи(текст), Посада(текст).
Завдання 2. Виконати:
Реалізувати доцільні зв’язки між таблицями.
1.
Розробити
відповідні форми для введення даних
у кожну таблицю.
2.
Заповнити
таблиці
доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
3.
Створити
наступні запити:
А) Вивести всі конкурентів, які наявні у
базі даних.
Б) Вивести клієнтів, що замовили
сайти.
В) Вивести наявні назви мереж у базі
даних. Г) Вивести наявну кон’юктуру
ринку послуг,
4.
Створити
наступні звіти:
А) Підготовити
до друку інфу про кон’юктуру ринку послуг,
Підготовити до
друку інфу про кількість замовлень сайтів та реклам.
Самостійна пошуко-дослідна робота
для збагачення словникового запасу юного програміста:
Термінологічний словник для юного програміста:
Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник
01. Створення БД та таблиць (тихий звук)
Немає коментарів:
Дописати коментар