Практична робота 16.
База
даних РИНОК ПРАЦІ в MS Access
Пакетне моделювання БД предметної області:
Ø Програмне забезпечення (софт) для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД;
Ø Сегментація та розподіл даних в БД;
Ø Сервісне забезпечення для користувачів БД;
Ø Розподіл повноважень користувачів БД;
Ø Заповнення БД;
Ø Налаштування сервісних функцій БД;
Ø Реалізація сервісних функцій БД;
Ø Створення технологічних карт для БД;
Ø Визначення напрямків використання БД.
Перелік практичних робіт в MS
Access
Під час виконання завдань дотримуйтесь
правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
Завдання 1. Знайдіть і відкрийте офісне програмне середовище МS Access. Самостійно
створіть базу даних Ринок праці,
яка повинна містити такі таблиці і відповідні стильні форми: «Ринок
робочої сили», «Фактори ринку праці», «Ринок збуту», «Ринок капіталу», «Офіси працевлаштування», «Відомості про трудові контракти» , «Ринок послуг».
Таблиця
1 має назву: «Ринок
робочої сили» вона складається з 11 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва служби працевлаштування(текст), Керівник
служби(текст), Перший заступник служби (текст), Другий
заступник служби (текст), Кількість пропозицій (текст), Кількість
попиту(текст), Місце розташування(текст), Телефони служби(число), Е-mail
служби(текст); Номер рахунку в банку(число). Термін існування(дата).
Таблиця
2 має назву: «Фактори
ринку праці» вона складається з 16 полів(формат):
Код(авторнумерація); Кількість
служб (число); Рівень попиту(у вигляді списку: високий,
середній , низький); Рівень пропозицій(у вигляді списку: високий, середній , низький); Рівень платні((у
вигляді списку: високий, середній, мінімальний); Рівень
безробіття (у вигляді списку: високий, середній ,
низький); Умови праці (у вигляді списку: державні,
приватні, персональні); Рівень
безпеки
(у вигляді списку: загальний; для службового
користування; низький); Рівень соцзахисту(у вигляді списку: загальний; пільговий; низький);
Таблиця
3 має назву: «Ринок
збуту» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва
ринку((у вигляді списку: сировини,
матеріалів, палива, готових виробів, проектних робіт, наукових досліджень,
послуг, житла); Термін попиту(у вигляді списку: термінові завдання,
просрочені завдання, делеговані завдання, завершені завдання, відправлені
завдання), Кількість контрактів(число), Кількість інтелектуальних бригад(число), Кількість
фізичних бригад(число), Кількість
м’якої сили (число),
Таблиця
4 має назву: «Пропозиції
ринку праці» вона складається з 7 полів(формат):
Код(авторнумерація), Тип кон’юктури(У вигляді
списку: трудодефіцитна; трудонадлишкова; рівноважна); Рівень оплати праці(у вигляді списку: бюджетний, офісний; ринковий,
чорний). Кількість населення(число). Кількість працездатних чоловіків(число). Кількість
працездатних жінок(число), Кількість
кваліфікованих працівників(число). Кількість некваліфікованих
працівників(число), Кількість малоконкуретних
працівників(число).
Таблиця
5 має назву: «Ринок
капіталів» вона складається з 10 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назва ринку(у вигляді списку:
інвестицій, цінних паперів, грошей (кредитів)); Кількість конкурентів(число); Кількість власників(число); Кількість
доручень(число); Кількість
розписок(число); Кількість інвесторів(число); Кількість замовників(число);
Кількість нарядів на збут(число); Кількість відомостей(число).
Таблиця
6 має назву: «Ринок
послуг» вона складається з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Кластер ринку(у вигляді списку: сервісний, інформаційний,
побутовий; монтажний; інший ). Кон'юнктура
ринку(у вигляді списку: посередницька, інформаційна, стимулююча; ризикована,
обмінна, розподільча). Дата послуги(дата),
Назва послуги(текст); Виконавець послуги(текст); Адресат послуги(текст). Результативність послуги(так-ні).
Таблиця 7 має
назву: «Офіси працевлаштування» вона складається
з 6 полів(формат):
Код(авторнумерація), Номер
офісів(текст); Телефони офісів(число); Адреси офісів(текст); Терміни
роботи(дати). Спосіб співпраці(у
вигляді списку: юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний,
електронний).
Таблиця 8 має
назву: «Відомості про трудові контракти» вона складається
з 5 полів(формат):
Код(авторнумерація), Назви
контракту(текст); Телефони агентів контракту(число); Адреси
агентів контракту(текст); Спосіб співпраці(у вигляді списку:
юридичний, фінансовий, організаційний, транспортний, електронний). Спосіб оплати праці(текст).
Завдання 2. Вам
треба виконати:
1. Реалізувати
доцільні зв’язки між таблицями.
2.
Розробити
відповідні форми для введення даних у
кожну таблицю.
3.
Заповнити
таблиці доцільними даними (від 3 до 10 записів) за допомогою форм.
4.
Створити
наступні запити:
А) Вивести всі офіси
праці, які наявні.
Б) Вивести кількість
.
В) Вивести наявні
назви ринків, Г) Вивести наявну икон’юктуру ринку послуг,
5. Створити наступні звіти:
А) Підготовити
до друку інфу про конюктуру ринку послуг,
підготовити до
друку інфу про кількість працездатних жінок.
.
Самостійна пошуко-дослідна робота
для збагачення словникового запасу юного програміста:
Термінологічний словник для юного програміста:
для збагачення словникового запасу юного програміста:
Термінологічний словник для юного програміста:
Буде корисно звернутися до відеокурсу посібник
01. Створення БД та таблиць (тихий звук)
Немає коментарів:
Дописати коментар